Vacature Commerciële Binnendienst Verzekeren
Wil jij graag werken bij een professioneel intermediair gericht op de zakelijke verzekeringsmarkt in regio Gouda (voor 28-36 uur)?
Bekijk dan onderstaand functieprofiel, want wij zoeken jou!
Functie
Als Commerciële Binnendienst Verzekeren bedien je samen met je specialist een eigen klantenportefeuille. Je bent verantwoordelijk voor de onderhoudsplanning en het voorbereiden en uitwerken van klantgesprekken. Door op enthousiaste en actieve wijze te werken, draag je bij aan het realiseren van een hoge klanttevredenheid. Want dat is onze gezamenlijke ambitie!
Hierbij heb je focus op het acquireren van nieuwe klanten in combinatie met het uitvoeren van planmatig onderhoud bij bestaande relatie. Je bent in staat klanten positief te verrassen, o.a. door je snelheid van reageren.
Daarnaast onderhoud je contact met onze samenwerkende verzekeraars voor een passende inkoop van verzekeringsproducten voor onze klanten.
Tot slot heb je een verbindende factor richting onze collega’s die met financieringsvraagstukken voor onze relaties actief zijn.
Organisatie
FIRM Financieel staat met persoonlijk advies klaar voor ondernemers met een goed plan. Onze ambitie is klanten te helpen bij een succesvolle bedrijfsontwikkeling door het realiseren van de gewenste bedrijfsfinanciering en daarbij passende verzekeringen. Zo kunnen zij zelfverzekerd ondernemen.
FIRM Financieel zorgt ervoor dat klanten succesvol en zorgeloos kunt ondernemen met passende oplossingen voor hun onderneming. Met alle financiële oplossingen onder één dak. Vanuit een team van specialisten waar jij onderdeel van gaat uitmaken.
Het werkgebied is regio Groene Hart met als standplaats ons kantoor in Gouda.
Profiel
- Je hebt ervaring binnen de verzekeringsmarkt, bijvoorbeeld omdat je gewerkt hebt bij een ander verzekeringsintermediair
- Je bent in het bezit van de vereiste WFT-diploma’s
- Je bent op en top klantgericht, actief en voelt je verantwoordelijk voor het realiseren van tevreden klanten
- Je werkt secuur en kunt ook goed de administratieve afwikkeling goed vormgeven
- Je hebt een hands-on mentaliteit, bent direct in je communicatie en weet van aanpakken
Je herkent jezelf in de navolgende competenties
- Klantgerichtheid
- Vakkennis
- Flexibel
- Administratief sterk
- Actief
- Samenwerken
Wij bieden
- Afwisselende en uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid voor 28 tot 36 uur per week
- Marktconforme arbeidsvoorwaarden
- Inschaling en hoogte van je salaris zijn afhankelijk van je opleiding, kennis en ervaring
Wil je meer weten over de inhoud van de functie? Neem dan contact op met Erwin de Jong (0182-717 200) of vul direct het sollicitatieformulier in.